Mnogi Google Adwords korisnici izvještavaju o promjenama koje su se dogodile u Google Keyword Tool-u – alatu koji se koristi za istraživanje ključnih riječi. Pokraj svake ključne riječi prije ste mogli vidjeti zelenu trakicu koja je prikazivali broj oglašivača za tu riječ, dakle ako je traka cijela bila zelena to je značilo da ima jako puno oglašivača i da ćete vrlo vjerojatno za tu ključnu riječ za svaki klik morati ponuditi znatnija sredstva od onih ključnih riječi za koje je traka bila prazna.
Zelena traka je izbačena a na njezino mjesto došle su tri riječi koje sada označavaju udio konkurencije sa kojom se borite – High – Medium – Low.
Obzirom koliko je zelena traka bila ispunjena mogli ste znati kolika je konkurencija za pojedinu ključnu riječ, prvenstveno zbog toga jer se je mogla staviti zamišljene brojke od 1 – 10 kroz širinu trake. Dakle imali ste 10 faktora prema kojima ste mogli znati koliko vas konkurencije očekuje, međutim sada imate samo tri faktora – pitanje je da li se stvarno radi o boljoj mjernoj jedinici.
Međutim, još uvijek možete downloadati izvještaj koji će sadržavati konkretne brojke koje će vam točno reći kolika je konkurencija, a prije spomenuta zelena traka je ustvari bila reprezentacija tih brojki. Za sada još uvijek nije poznato da li će ova opcija sa downloadanjem izvještaja sa konkretnim podacima o konkurenciji ostati.
Svi podaci koji se prikazuje su povezani isključivo sa Google Adwordsom, a ne sa organičkim rezultatima. Dakle to nema nikakve veze za rezultatima koje vidite kada upišete u Google neki pojam, već sa brojem oglašivača unutar Google Adwordsa za tu ključnu riječ.