Koje podatke prikupljamo? Naša tvrtka prikuplja sljedeće osobne podatke: Osobne identifikacijske podatke putem obrasca za kontakt (ime, e-mail, broj telefona i web stranica) Osobne identifikacijske podatke putem newsletter obrasca (e-mail) Kako prikupljamo Vaše podatke? Izravno dajete podatke koje prikupljamo. Prikupljamo podatke i obrađujemo ih kada: Dobrovoljno pošaljete poruku putem naše... Nastavi čitati
21.4.2015 Google uvodi mobile-friendliness kao parametar u svom sustavu rangiranja web stranica
Google je na svom službenom blogu objavio novost da će 21.04.2015 promijeniti način rangiranja Web stranica. Novost se internetom proširila virlano jer se spominje da će nadogradnja njihovog algoritma imati velikog utjecaja na rangiranje vaše web stranice u koliko vaša stranica nije mobile-friendly. Do toga datuma, posjedovanje responsive ili mobilne... Nastavi čitati
Twitter i Facebook uvelike utječu na rejting na tražilicama
Iako je već stara vijest da Twitter i Facebook imaju neke veze sa rejtingom na Googleu nikako da se naši ljudi tome prilagode kako treba. Nije dovoljno samo objaviti nešto na Twitteru i Facebooku već je potrebno natjerati ljude da to malo i podijele. Za početak biste mogli na svoje... Nastavi čitati
Kriteriji za web stranice prilikom dobavljanja kvalitetnih povratnih linkova
Dobavljanje kvalitetnih povratnih linkova za Vašu web stranicu je od vrlo važnog značaja. Prije samih kriterija, ponovit ćemo staro gradivo. Linkovi koji idu sa drugih stranica na Vaše stranice su najvažniji element SEO kampanje. Međutim nisu svi linkovi isti, postoje linkove koji donose više vrijednosti, linkove koji donose manje vrijednost... Nastavi čitati
Google Analitics i Google Adsense obavijesti
Google Analytics ili besplatna statistika za web odsad dostupna svima bez pozivnice i čekanja na odobrenje računa kako je dosad bilo, više informacije možete pronaći na Google Analytics blogu. Druga obavijest vazana je za Google Adsense servis gdje je omogućeno postavljanje "Adsense for search" opcije na vaš web bez preusmjeravanja... Nastavi čitati
Procurile SEO tajne iz Google
Prije tri tjedna dogodila se jedna vrlo neugodna stvar za Google. Na internetu se je pojavio interni vodič u kojem Google pojašnjava svojim djelatnici na koji način će se određivati kvaliteta pojedine web stranice. Vodič je usmjeren na to da pojašnjava samu filozofiju, te ne daje konkretne savjete o tome... Nastavi čitati
Google-ovi novi algoritmi - Najnoviji pregled tehnologije 2010/2011
Suosnivač Google-a Larry Page se usmjerio na razvoj "savršene tražilice na internetu", algoritam koji bi razumio što točno mislite kada upišete traženi pojam u google tražilicu, a google tražilica će vam dati točne rezultate točno toga što ste tražili. Algoritam koji je izašao prije ovoga zadnjega imao je više od... Nastavi čitati
Zašto će 80 posto linkova koje ste stvorili nestati u slijedećih 6 mjeseci?
Koliko god ovo zvučalo zastrašujuće dok budete čitali, istina je, i upravo suprotno osjećajima koje ovaj naslov prouzrokuje, to je ustvari maskirani blagoslov za sve one koji su se bavili kvalitetnim SEO strategijama. Dopustite nam da objasnimo. Moguće da su gotovi dani prošenja za linkovima sa raznih web stranica na... Nastavi čitati
SEO za web stranice prilikom redizajna
Kada se donosi odluka da se radi redizajn web stranice, kojoj je namjena prodaja usluga ili proizvoda, ima jako mnogo detalja na koje treba pripaziti da bi sve prošlo bez ikakvih penala od strane Googlea. Mnoge tvrtke koje krenu sa redizajnom web stranice ne razumiju SEO reperkusije. Presudno je da... Nastavi čitati
Promjene u Google Adwordsu
Mnogi Google Adwords korisnici izvještavaju o promjenama koje su se dogodile u Google Keyword Tool-u – alatu koji se koristi za istraživanje ključnih riječi. Pokraj svake ključne riječi prije ste mogli vidjeti zelenu trakicu koja je prikazivali broj oglašivača za tu riječ, dakle ako je traka cijela bila zelena to... Nastavi čitati
CARNet započeo postupak revizije internetskih .hr domena
Početkom godine CARNet je započeo postupak revizije internetskih .hr domena u cilju usklađivanja s novim Pravilnikom o ustrojstvu i upravljanju nacionalnom hr domenom o upravljanju nacionalnom hr domenom. CARNet je obavijest o gubitku prava na besplatnu .hr domenu slao na mail adrese vlasnika domene, koji su u određenom razdoblju mogli... Nastavi čitati